100 DAGAR KVAR!

Godmorgon! Jag somnade inte som en stock fastän jag var så fruktansvärt trött pga av att jag drack ett glas mjölk och åt en macka innan jag hoppade i säng. Min mage ville hoppa ur kroppen! Att jag aldrig lär mig? Jag kan inte dricka mjölk direkt innan jag lägger mig.

Men sömn har jag allt fått så nu är jag pigg och utvilad. Idag är det alltså Onsdag och idag börjar NEDRÄKNINGEN! Fasen tänk att om 100 dagar så står jag där på trappan? Då är jag klar och allt är fritt fram, eller ja i 2 månader tills att jag börjar hudterapeut utbildningen=) ååh ge mig sommar och sol & studenten!


Men nu först, innan vi påbörjar vår galna kväll, så ska jag upp på skolan och göra ansiktsbehnadlig och sen får jag se om jag har några "kunder" inbokad på manikyr & massage. Jag och Angelica går ju nu sista året med 2 orna på onsdagar istället för praktik (vi fick välja det när vi gick i 2an) för att lära oss lite mer än kundbemötande och dom har precis börjat tagit emot kunder (mest lärare nu första 2 veckorna) för att lära sig bla. kundbemötande. Jag torr att när dom har varit ute på APU så får allmänheten också komma, men är inte 100.
Eftersom att 2orna är den första årskullen som läser sitt praktiska inne på skolan så är det toppen att jag och Angelica får vara med=)

Jaja nu ska jag göra mig iordning och möta upp Angelica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback