TYPISK TJEJPACKNING

Godmorgon
Idag är det dags för prov, salong i några timmar och hemresa! Jag har så förbannat mycket packning med mig och jag vet inte riktigt hur jag ska få med mig allt..
Jag hoppas på att tågen går som dom ska idag och att det inte blir något annat strul1


Det märks att jag ska vara borta länge (nästan 3 veckor!). Jag förklarade nyss för Niklas varför jag var tvungen att ha med mig 4 par skor, jag ville ju bara ha en bekräftelse;). -"Ett par löparskor, ett par varma, partyskor och krogenskor". Sen kläder och det övriga behöver jag inte ens berätta om..

Tur att mammas väska gick att "töja" ut till det dubbla (den hade dragkedjor som man kunde öppna så den blev större). Lägg märke till att jag dessutom har fått ner min arbetsväska där i med alla mina verktyg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback