22 DECEMBER

Jag kom hem vid halv 1 igår natt och somnade ganska direkt. Vid halv 9 imorse så gick jag och gosade med lillasyster som precis hade vaknat:)
Idag har jag och mamma varit på stan en snabbis i härliga 30 minus men vi åkte ganska direkt iväg och handlade massor av mat och sen hem igen.

På eftremiddagen har jag och Niklas tömt det sista ur lägenheten och nu har vi bara sängarna och lite städning kvar! Riktigt härligt.
Det känns overkligt att jag har lov och får vara hemma så pass länge. Det känns som att jag ska åka hem på söndag igen..
Det är underbart att få vara hemma även fast det är svinkallt! Men jag kan trösta mig med att det är 20- i sthlm också;)

Lea lekte titut när hon var övertrött haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback