vittvittvitt

Aj vad onda fötter jag har nu. Det blev några timmar inne på Gallerian med Jessica=) Jag kom hem med några påsar, dock gjorde jag inte av med så mycket pengar! Jag handlade 2 tröjor, en bunt med anteckningsblock, vita underkläder och vita strumpor (till skolan). Jag måste dessvärre in till centrum och köpa pärmar för det hade dom inte inne på gallerian, eller jag hittade inga iallafall.
Jag orkar inte lägga in någon bild på tröjorna utan det får komma sen!


Det är så kul. Min hudvårdslärare från Gymnasiet har mailat mig och frågat hur det går osv. Det är så kul när lärarna verkligen bryr sig om en fastän att man har slutat skolan:)
Nu ska jag knåda fossingarna och köra en sista pluggning inför provet imorgon innan jag hoppar ner i sängen


Kommentarer
Postat av: Maja

Okej, var är det du pluggar någonstans? Jag pluggar till spaterapeut så håller också på med alla svåra ord:S

2010-08-25 @ 22:00:16
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback