Tunnelbana?

Godmorgon
Torsdag morgon, när jag kommer hem idag så är hjärtat här! underbart.
Idag ska vi ha Dermatologi (läran om huden och dess sjukdomar) och det är nog något som kommer vara riktigt intressant.

Vi har dessutom prov på foten nu på morgonen så jag ska kolla igenom det lite snabbt innan jag åker. Det är så fruktansvärt jobbigt, jag kan inte ens läsa på tunnelbanan. Jag kan knappt åka tunnelbana utan att bli illamående. Det har blivit värre med illamåendet sen jag fick mer tryck på öronen, men jag vet inte om det kan ha något med det att göra? Jag ska iallafall till hälsocentralen på Måndag och jag hoppas dom skickar mig vidare till öron och inte ger mig en telefontid & nässpray (?) som sist.

Jag vaknade med halsont i morse och i natt så har jag faktiskt sovit med fönstrerna stängda.. Jag hoppas inte det är en förkylning på g. Jag har sån lust att träna.. Om det inte spöregnar i kväll så ska jag i väg på NRJ in the park ikväll så vi får se hur det blir med uppdateringar ieftermiddag


Hejsvejs på ett tag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback