tack hälsocentralen i lit

När jag kom till hälsocentralen imorse så var min läkare sjuk men jag hade tur i oturen och fick träffa en akutläkare. Han behövde bara stoppa in en såndär örongrej för att se att jag hade fel på öronen!! Förstå vad skönt det är när man har blivit dumförklarad av en läkare (hon på Lits hälsocentral sa iprincip att jag inbillade mig) att få veta att man hela tiden har haft rätt.
Jag kommer inte ihåg vad namnet var men om jag förstod rätt så var något i örat uppsvullet och utav det fick man känslan av att sitta på ett plan som ska landa, det blir ett för högt tryck i öronen. Han förklarade också att det hade med mitt illamående att göra också, för att jag just hade ett för högt tryck. SKÖNT att få det bekräftat. Nu har jag fått piller utskrivna sokm förhoppningsvis ska hälpa och om inte så skulle jag bli skickad direkt till öron. Tack för åtminstonde en vettig läkare.

På skolan hade vi teori hela dagen, eller vi slutade halv 2 idag:) Vi har läst om de olika hudtyperna osv. Så jag ska plugga, göra mat och om regnet ger sig ta en promenad.


Jag har tagit fram rabarber ur frysen och ska pröva på att göra rabarberkräm för första gånger;o


Kommentarer
Postat av: Christer

2010-08-30 @ 17:06:09
Postat av: Christer

jaha! då vet jag! Hoppas det ordnar sig med medicin.sköt om dig Ulla hälsar

2010-08-30 @ 17:08:19
Postat av: Sara

Tack, nu har jag ju äntligen fått hjälp så nu kommer det nog att ordna sig:)

2010-08-30 @ 19:31:25
URL: http://sundqvistsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback