Skalpella

Igår kväll åkte vi in på Grönan och kollade på NRJ med Jessica & Niklas, det var super bra! Det var skönt att det inte var några pauser emellan utan alla artister kom på ett löpande band. När Darin kom in på scenen så gick vi dock bort en sväng och kollade på karusellerna. Jag har varit en riktig karusell-männsika men nu klarar jag ingenting utan att bli illamående, det är skittrist. Niklas har åkt tekopparna en gång när han var liten och efter det så har han inte åkt något mer haha.
Synd att jag inte tog med kameran, det kom inte en droppe regn..

Nu ligger hjärtat och sover och jag ska snart iväg på skolan. Idag har vi pedikyr -på morgonen teori och på eftermiddagen ska vi skalpella, klippa och massera. Hela pedikyren är inte långt bort nu:)
Jag vet att tvn kommer att stå på plats när jag kommer hem (han ville ta upp den redan igår och blev som ett barn på julafton när han såg kartongen).
Jag ska passa på att storhandla när jag har bärhjälp men sen blir det bara en riktig myshelg med massa film.

Kommentarer
Postat av: johanna

Sara, jag är så impad av dig!! Du är så himla duktig, du var modig nog att lämna alla här hemma och det verkar gå så bra för dig på skolan! Jag blir så glad varje gång jag läser din blogg, även fast jag saknar dig. Jag har ramat in en bild på oss från studenten nu, jag ska skicka en bild till dig ;)



Puss!

2010-08-27 @ 09:27:40
URL: http://johannafalck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback