Könssjukdomar & löss

Hellojs

Idag har vi haft Dermatologi och det var kul. Vi pratade hudsjukdomar, könssjukdomar, löss osv. När vi började prata om löss så kröp det i hela kroppen! Löss är nog det äckligaste jag vet, BLÄ.
Vi slutade vid halv ett och då åkte jag hemöver och sprang in på gallerian en snabbis. Efter att jag kom hem så har jag bara pluggat. Jag har gjort alla instuderingsfrågor som vi fick idag, egentligen skulle dom vara klara nästa fredag men det känns bättre att ha det gjort nu så jag kan fokusera på provet om cellen. Jag har suttit och pluggat in någon sida om cellen men det är verkligen svårt men om man villkan man, ellerhur?
Men det är ju inte förens om 2 veckor vi har provet så förhoppningsvis så sitter de tills dess.

Nu sitter Niklas på flyget och landar om ungefär 30 minuter:) Ikväll ska Jag, Niklas och Jessica iväg på Grönan och kolla på en massa artister.


Lämnar dock kameran hemma ifall att det börjar regna.

Nu ska jag göra middag och möta hjärtat=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback