Hälsocentralen

Godmorgon
Jag ska snart befinna mig på hälsocentralen för att beklaga mig om min öron. Nu får det faktiskt vara nog och jag kommer att smälla av om dom inte lyssnar på mig för det är inte okej att ha ont varje dag.. Jag antar att jag kommer att få överdiva en hel del för att få dom att lyssna, det brukar ju vara så på hälsocentraler. Synd bara att jag är förlyld (det var jag sist när jag var där för ett år sedan och då sa dom att öronvärken berodde på förkylningen!!?) 
Som ni kanske förstår så har jag inte så stort förtroende för hälsocentraler.
Förhoppningsvis så tar det inte allt för lång tid för dom så att jag kan komma i relativt bra tid till skolan. Vi har ansiktsbehandling idag, jag tror det är lite teori och så ska vi nog fortsätta där vi slutade sist.

Nej nu måste jag packa väskan och kila iväg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback