Cykel?

Godmorgon
Igår kollade vi ju på Clash of the titans, den var bra! När den var slut bläddrade vi på tvn och hamnade på filmen Rescue Dawn och den var riktigt bra (som Hanna sa -Du är ju lite läskig! du tycker om krigsfilmer och sånt. haha)
Vi somnade runt 1 tiden någongång och vaknade för ungefär en timma sedan. Jag måste springa iväg till gallerian och köpa en ny tandborste, eller ett nytt "huvud" till min eltandborste då den har fått åka i golvet några gånger och sade upp sig förra veckan..

Vi har inget speciellt inplanerat förutom att hitta en cykel (beg. cykel eftersom den kan försvinna) till mig:D Vi får se hur vi lyckas med det. Det skulle verkligen vara skönt att kunna cykla till Maxi nu när jag har förstått vart det ligger. Igår när vi åkte buss så insåg jag att det inte alls var långt men jag hade gått helt fel när jag letade efter det.
Ha en mysig dag för det tänker vi ha iallfall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback