Cykel

Godmorgon
Jag glömde skriva att jag var iväg och köpte en cykel igår:) En liten blå skönhet haha. Jag tror den kommer att bli välanvänd här nere. Jag ska kolla om jag kan få hyra en plats i cykelförrådet istället för att ha den utanför porten, för det kan ju faktiskt försvinna. Men som tur är så står det en såndär skitsnygg röd damcykel med korg brevid min cykel och om det är någon som är sugen på en cykel så tar nog dom den först..

Idag åker Niklas hem men inte förens ikväll:) Jag ska öva ansiktsmassage och ryggmassage på honom innan han flyger hem. Sen ska jag plugga ikväll när han har åkt. Det är mycket plugg och många massager som ska läras in!:)
Nej nu är det dags för frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback