bortskämd

Jag önskar att man kunde beskriva i ord hur underbar mat smakar.
Mitt hjärta är en kung i köket och det märks när jag ska laga mat.. Jag har aldrig haft chansen att lära mig att laga mat (om man flyttar hemifrån när man är 15 så har man inga förkunskaper, inte jag iallfall) för Niklas har varit den som har stått i köket.

Jag har dock lärt mig en hel del under dom här 4 åren vi har bott tillsammans och har varit duktig att laga mat varje dag sen jag flyttade från Niklas MEN det finns inget bättre än att bli ompysslad med serverad mat:)


Vi har precis kollat färdigt på Prince of persia och slagit på tvn som är större än rummet så.
Jag ska försöka att plugga lite om cellen innan jag somnar. Jag börjar att förstå lite men det ska även fasta i huvudet tills vi har prov, det är lite svårare. Jag har svårt att förstå saker när jag inte kan se eller röra..
Men vem har sagt att det ska vara lätt?

Jag är så förbannat nöjd att jag valde just Elisabethskolan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback