bare minerals borstar

Godmorgon
Jag har sovit i 10 timmar i natt, det kändes välbehövt! Mitt pluggande igår gick inte så bra för att jag var så trött så jag gav upp vid 9 och somnade på en gång. Idag har vi massage hela dagen så jag har laddat upp med en bra frukost, jag lovar det behövs. Vi kommer att forstsätta med någon fler del på kroppen då eftersom vi bara gjorde rygg sist. Jag ska stanna kvar efter skolan idag och öva någon timma så jag kommer förmodligen hem ganska sent.

Förörvigt så har jag alltid sagt att jag inte ska börja dricka kaffe för att jag helt enkelt inte vill vara "beroende" av något och har dessutom inte trott att det är så bra för kroppen. Igår, på hudlektionen, fick jag ett bra argument till varför man inte ska dricka kaffe - Kaffe torkar ut kroppen


Mina borstar, som vi fick när vi började. har legat i skåpet ett bra tag nu men igår fick dom följa med hem
och jag lovar, dom kommer att bli välanvända


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback