NP i Svenska

Godmorgon
I natt har jag sovit hur oroligt som hellst. När det är något som är superviktigt som jag måste komma upp till så vaknar jag 25 gånger per natt och måste kolla klockan för jag tror att jag har stängt av alarmet. Jag har inte varit det minsta orolig för skrivningen i svenska nationella men nu har jag helt plötsligt blivit det. Jag är så där illa mående att jag inte äns kan äta frukost, inte bra eftersom jag ska göra prov från halv 9 till halv 1.
Dom har höga krav på nationella MEN jag klarade det när vi hade en test omgång, samtidigt som halva klassen inte fick G så känns det som att dom har för höga krav..

Jag tror jag är mest orolig att jag skulle misslyckas nu när det är så få dagar kvar till studenten så att jag är tvungen att ta igen det alldeles innan.
Nej, det kommer gå bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback