JHT

Arbetsförmedlingen vad rätt intressant och lyssna på, dom hade en hel del att säga. Jag är glad att jag har sommarjobb efter studenten och fram tills att jag börjar skolan. Det är visserligen bara 2 månader men det är ju alltid något.
Mötet med turistbyrån gick bra och på torsdag ska vi kolla runt det sista till montern, fasen vi åker ju nästa söndag så det känns lite små stressat!.

Det är inte heller så långt kvar tills jag fyller år, balen, mösspåtagning och ja, allt. Allt går så fruktansvärt fort.

 


Här river dom lägenheten genom att klättra i gardiner,
riva ner handukar & sängkläder från alla hyllor mm.
Dags att städa upp och göra käk


Kommentarer
Postat av: Anette

Hon är bra söt Gun-britt.... lycka till i Stockholm

kram från oss i Fjäl

2010-04-27 @ 15:17:52
URL: http://www.anettis.blogspot.com/
Postat av: Hanna

Åh vilket fint kort på Gumpan.

Känns som att den här sommaren kommer att flyga förbi!

2010-04-28 @ 10:45:34
URL: http://hanneys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback