fyyy

fyyyyyy vilken hemsk morgon! Johanna ringde mig precis när jag tänkte duscha och äta frukost och var helt förstörd. En rektor på skolan hade skällt ut henne pga balen som vi håller i på Gamla teatern, det var polisanmälingar och det ena med det andra. Så jag hann knappt klä på mig innan jag åkte upp på skolan. Balen som vi är med och anordnar är för de 3or som tar studenten nu och den har funnits i alla år. Jag skulle kunna skriva en hel uppsats om hur störd den här rektorn var men det har jag inte lust med.
Jag gick iallafall och pratade med min mentor som skulle ta sig ett snack med honom då han hade betett sig förbannat dåligt.

Jag hann inte äta någon frukost efter springturen eftersom jag fick så bråttom upp och sen var vi tvungen att springa ner på stan och fixa massor inför UF. Jag hämtade upp Lea vid halv 1 och gick en stund på stan med Anneli med förhoppningar om att hon skulle somna om men icke. Nu sitter jag hemma och har precis fått lillskrutten att somna.
NUUUU måste jag få i mig någon mat, fan jag har inte ätit sen igår..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback