fullsatt dag

Godmorgon
Jag vaknade och var alldeles tjock i halsen men det brukar oftast gå över efter en stund så jag tog en springtur. Det gick mindre bra.. Min hals var inte helt okej och jag kunde bara springa några hundra meter åt gången innan jag blev döds trött. Antingen är det allergierna eller så håller jag på att bli sjuk, jag tror dock det förstnämda.
Idag är jag ledig men har en hel del som ska hinnas med

-Ett sista mentors samtal innan studenten vid klockan 10
-GP (uf)
-Vision2 (uf)
-Telogott (uf)
Dessutom ska jag vara barnvakt åt världens sötaste tjej (lillasyster såklart). Efter allt detta åker jag hem till mamma och imorgon åker vi förhoppningsvis upp till Bågavattnet och firar valborg.
Dags att hoppa in i duschen och dra sig mot skolan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback