flaxande elefanter

Jag har suttit med arbeten fram tills nu och håller på bli galen för att min fantasi inte vill fungera. Vi ska hitta på en egen religion och jag tycker det är skitsvårt. Jag fick ihop en sida som jag skickade iväg till läraren med förhoppning om att hon skulle kunna rätta och säga vad som behövs. Jag behöver tydliga anvisningar om upplägg när jag får sånna här uppgifter. BLÄ på skolan för tillfället!

Förövrigt så åker de allra flesta upp till forum idag vad jag har förstått det som. Jag har aldrig varit där och lär väl inte ta mig iväg dit heller någongång. MEN det är inget jag saknar. Jag är skittråkig och sitter hellre hemma och kikar på film än att festa. Jag tror jag började med allt för tidigt och körde verkligen all in och därför så hann jag tröttna innan jag hade fyllt 17.
Men imorgon så ska jag och Johanna fira henne iallafall och vi får se om kvällen slutar på krogen eller inte, jag skulle kunna tippa på att den slutar där. Vi triggar varandra tills vi står som 2 flaxande elefanter på dansgolvet (Niklas sade det efter en kväll på G3 då jag och Johanna var ut och kört våran helt egna, ja dans stil kan man väl kalla det?)
Jag håller tummarna för att Ida blir friskförklarad så hon också kan hänga med!


Nu ska jag läsa i svenska häftet eftersom det är nationella prov i 4 timmar som gäller imorgon.


Kommentarer
Postat av: Carolin

Tack för hjälpen! Testade en annan storlek och det blev faktiskt lite bättre :)

2010-04-22 @ 20:12:36
URL: http://carolinm.blogspot.com
Postat av: johanna

Hahaha, det är vi det vännen! ;)

2010-04-24 @ 13:44:59
URL: http://johannafalck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback